Kimyon 14+0 olduk ama göbüş çıkmadı 🤔 ne zaman çıkar. Sırt üstü yattığımda hiç yok ayaktayken olan kendi göbeğim sanırım. Sizlerin ne zaman çıktı bebişkeriniz ☺️
2prensesannesiiiii Kimyon çıkmasın ya geç çıksın boşver benim ilkimdede şimdide çıktıda noldu her gören patavatsız 3 aylıkmış ama aynı 6 gibi diyor 😏
2prensesannesiiiii Kimyon Yok myle düşünme gayet iyidir kasar peyniri tüketmeyi unutmayın onun için en iyilerinden 🙂
icimdekikelebek 21 hafta daha pek belli değiliz ☺️ Sağlıklı olsun da büyüsün istiyor insan sanki karın büyüyünce kilo almıyormuş gibi geliyor bebek ama öyle değil bunu da sabırsızlıkla tecrübe ediyoruz işte
sophia Kimyon Haftadayim daha bugun cok sukur hamileye benziyorum disardan dedim kendi kendime aynaya bakarken 😅