Günaydın kızlar geçen hafta salı doktorum suyumun biraz az olduğunu tehlike yaratacak boyutta olmadığını söyledi 7 civarında olması gerekken 5 civarındaymış tehlike düzeyi 2 altıymış her neyse bol su tüketip günde 2-2.5 zaten içiyordum 3 litreye çıkarmamı söyledi ve 4 saat soluma yatmamı söyledi bende uyguluyorum burada daha önce açtığım postta havuç suyu tüket dediler her gün bir bardak sabah havuç suyu sıkıp tüketiyorum ama dün öğleden beri hareketini hissedemiyorum daha doğrusu çok hafif bir iki kere hissettim ki normalde son 2 haftadır gün içinde ayaklarımı uzattığımda bir şeyler yediğim de hep hissederdim biraz daha sertçe sizce endişelenmeli miyim dünden beri 1-2 kere hafif hissettiğim hareketleri yüzünden ?