Merhaba 😊 bu benim ilk gebeliğim yani işe ara verdim ve en azından ilk 1 sene de bebeğime kendim bakacağım. Şimdi merak ettiğim kendim emzireceğim ve hep yanında olacağım için süt pompasında kararsızım. kimileri göğüs pompası al yine de süt birikir ağrın olur diyor, kimileri de zaten kendin emzireceksin sütü boşa tüketme diyor. Almalı mıyım almamalı mıyım anlamadım? Yani hep bebeğimin yanında olacağımı varsayarak yorum yapabilir misiniz özellikle tecrübeli anneler.. teşekkürler 😊