Her sabah önce lavaboya koşuyorum, rahatladıktan sonra kahvaltı yapabiliyorum. Peynir ekmek yada kaşarlı tost🤦🏻♀️ Uzun süre aç kalmamaya çalışıyorum, yoksa gün içinde de bulanıyor. Anne ne kadar rahatsızsa bebek o kadar sağlıklı demekmiş. Bunu düşünüp şükrediyorum 😀 ama en sevdiğim şey ekmek arası peynir domates bu ara🤷🏻♀️10+5. Nerdeyse 6.haftadan beri bu şekilde