Kizlar ben 2 aylik gebeyim bugun doktora gittik kalp atislari felan var ama olmasi gerektiginden kucuk bebek dedi ne yapmalıyım sorun olur mu basina gelen varmi? Birde benim son adet tarigim 24 kasim ama doktor 3 araliga alalim dedi neden boyle yapti bilginiz var mi