Güzel annelerim hamileliğimi öğrendiğimden beri sol kasığım ve biraz üstü ağrır hep. Şu an 9.haftaya girdik dr.um karın kasık ağrılarının normal olacağını söylemisti. Dün gece biraz daha belirgin ağrımaya basladı. Bu normal mi ? Biraz akıntım olduğunu da söylemistim dr.a 12.haftadan sonra fitil başlarz dedi. Sizce ne yapmalıyım