Mbs1038 Merhaba anneler. Bugün 38e girdik. Biraz önce de doktorum tarih netleştirdi. Epidural Sezaryen olarak karar verdim. Tarihte kesinleşince endişe korku arası bişey kapladı içimi. Heyecan da hatsafada 🤭 Perşembe sabahı gel alalım dedi😬 Önerileriniz varmı ameliyattan öncesi yada sonrası için. Epidural sezeryan olanlar siz neler yaşadınız 🤔
istanbul3434 Mbs1038 bilgim yok ama bir hayir duasi birakayim dedim Allah saglikla sihhatle yavrunu kucaklamayi ve cabucak toparlanmayi nasip etsin🙏 herkesin soyledigi ne kadar bebegine odaklanir kafani rahat birakirsan her seyin o kadar kolaylastigi. Bebisini kucakladigin ani dusun hep💕
aylinsss Mbs1038 epidural sezeryan vajinal doğum olmuyor galiba yine kasıklardan ufak kesi ile bebek çıkarılıyor dimi
Mbs1038 istanbul3434 Allah razı olsun sizden çok çok teşekkür ederim Rabbim hepimizi kolaylıkla kavuştursun bebeklerimize inşallah 🤲❣️
Mbs1038 pia34 Epidural de evet katater oluyormuş ve süre uzatılmak istenirse ordan ilaç verilebiliyormuş. Spinal de ise bir kerelik uyuşma sağlanıyormuş bildiğim kadarıyla yine de yanıltmak istemem.
Abf Epidural sezeryan da katater takılıyor oradan devamlı ilaç veriliyor, spinal de ise sadece bir kere iğne vuruyorlar, bildiğim kadariyla