Ksnsjdj canim hepimizin parmak izi bile farkli, karin seklinin de bi standardi yok. Hic takma kafana karin sekli ile dogum seklinin alakasi yok. Kimisinin ilk zamanlardan karni asagida oluyo ama sezaryen olmak zorunda kaliyo. Sen bebegine odaklan bosver millet ne derse desin