Glakky1 Sabırsızlıkla günleri sayıyorum ama biraz da acılıııı geçiyor 🤦♀️ mide yanması başa bela oldu, geceleri uyku gelmiyorrrr😔 kendi isteğimle sezeryan olacağım için son 3 haftam kaldııı biraz heyecanlı biraz da korkuyla Naz’ıma kavuşmayı beklıyorum. 🌸🌸
Bsra3456 Glakky1 niye kendi isteginizle sezeryan oluyorsunuz benimde 33 günüm kaldı.bebek makat geliş bende sezeryanla olursa 38 de mi alır acaba
Glakky1 aylinsss bu ayın 29 unda kontolum var o zaman söyleyecek doktorum. 38. Haftada alacağını söyledi kontrolden 1, 1.5 hafta sonra alır
aylinsss Glakky1 benimde sezeryan olacak gibi 14şubatta yapalım dedi hiç unutulmaz dedi ben sabote etmek istemiyorum dedim kabul etmedim🥰
Nida_Y Glakky1 normalde benimde öyle. Kulağıma küpe takarken bile ah ıh diyen insandım hatta iğne fobim de vardı nedense allah hamilelikte bir güç verdi bana 😅 bebeğimiz sağlıklı olsun da nasıl istiyorsa gelsin
aylinsss Glakky1 hergün hayırlısı için dua ediyorum doğum şekli önemli değil hepimiz sağlıkla alalım bebeklerimizi kucagımıza hepimiz mucizevi bişeyler yapıyoruz içimizde bir canlı büyütüyoruz🥰🙏🏻