Mavikus777 Buse0809 inşallah duyarsın canım bende 6+2 yim cuma günü gidicem ama nasıl dayanıcam bilmiyorum güzel haberlerini bekliyorum 🙏🏼
Burcum17 Buse0809 Büyük ihtimalle duyarsın.Ben 6+0 da gitmiştim. Beklemiyordum erken diye. Doktorum kalp atışını dinlettiğinde çok heyecanlanmıştım 😊🙏
Pamugunannesi1 Duyarsın bence 💁🏻♀️❤️ Çünkü doktorum 6 ıncı haftamda çağırdı kalp atışı için 🤰🏻Sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
Busrasener43 Biraz erken canım bende 6 da gitmiştim sadece keseyi görmüştük bir iki hafta daha beklemeni tavsiye ederim
meraklianne1 Buse0809 ben 6 da kese gördüm 1 hafta sonra anca duyduk kalp atışını inşaALLAH Duyarsın☺️
meraklianne1 Buse0809 yaaaaa hadi gözün aydın canım sağ salim kucağına da alırsın inşaALLAH ❣️❣️ Şimdi cinsiyeti merak etmekle kafa bozabilirsin 😅😅