Hanife_ikranuR Sezeryan olan annelerim bende bekliyorum 2. Bebeğimi hangi bezi kullaniyosunuz sütünüz nasil geldi bide mama aldınız mı yanınıza nasil tecrübeleriniz oldu paylaşırmısınız?
Zeynepahmett Hanife_ikranuR ben de şurada durayım.. ilkinde deneyimsizdik mama koymamistik çantaya. Direkt süt gelir sanıyorduk:) iki gün sonra gelmişti sütüm bakalım bu sefer nasıl olacak.
Chucky Hanife_ikranuR ben mama almadım bunda da almayacağım hastane veriyor tek endişem aynı yerden kesmiyorlarmış merak ediyorum. İkincide süt daha çabuk geliyor diyorlar bir de daha basit oluyormuş ama bakacağız
Hanife_ikranuR Chucky bana da hastanede 1 kere verdi mama daha sonra doktor aldırdı heralde bunda alırım mama bide sut dahamı erken geliyomus bide sonda falan olacakmı acaba bende aynı yerden kesi yapıldığını okumuştum bi sefer
Emnemrahf Chucky bende çok düşünüyodum bunu 2. Seseryanı oldum ve aynı yerden kesmiş 😍 üstteki yer aynı dedi ama içdekini iki parmak alttan dedi galiba tam net hatırlamıyrum
Chucky Ikicocukannesi32 Druma sormadım etrafındakilerden duydum bunu şubatta gideceğim artık o zaman sormayı düşünüyorum
Chucky Hanife_ikranuR sonda yine olur tabi sonuçta hissetmiyoruz belden aşağıyı ama mamayı istediğin kadar veriyorlardı kızımda 😊
Hanife_ikranuR Chucky doğrudur bana 1 seferlik verdi oda bebek doğmadığı icin sabah doktorlar geldiğinde mama almamızı söyledi