Bsrskr1 Kızlaaar ayın 16 sında pozitif sonucu gördüm 🥰 kan testi verdimiz ondada gebelik var pozitif çıktı ve bugün kesemizi görmeye gidiyoruz. Siz ne zaman gördünüz bazıları hemen gözükmeyebilir dedi o yüzden biraz tedirginim dua edin olur mu 🥲👶🏻🤲🏻