Selam kizlar herkese iyi haftalar diliyorum 🙋🏻♀️
22 haftalik hamileyim ve belime doğru yan kısımda ufak ufak kırmızı catlaklar oluşmuş. 60 kilo ile kaldim suan 64 kiloyum. 4 kilo aldim daha evet karnım çıktı tabiki belimde biraz genislemistir ama cok erken degilmi:/ 11. Haftadan beri lierac ve hakiki zeytinyağı sürüyordum belime göbeğime sirtima. Cok sasirdim. Catlak elbet olur ama biraz erken geldi zamanlamasi, daha cok zamanim var doguma bu beni tedirgin etti. Bu durumu yasayip catlamasi cok ilerleyenler varmi?