Alara005 20+4 gunum tetenoz vurulacagim bir yerde okumuştum 21e girerken gidilir diye sorun olmaz dimi
Bsmlh Sevdelibol benı çağırmadı 17/18 arası ilaç yazdırmaya gitmiştim rutin izleme yaptı aşı olcakmıyım dedim hayır 20 den önce olmaz 20 de gel dedi 20 de hafta sonuydu 20+2 pazartesi gittim vurdu