gokcekale Kızlar bugünkü muayenemde hala dönmemişti. Doktor dönebilir ama yeri daraldığı için şansı düşük dedi. Hiç sezaryen de istemiyorum. Bu haftadan sonra bebeği dönen var mı aranızda
Busraaa16 gokcekale 35. Haftada benimde dönmedi doktorum dönme şansı var dönebilir dedi umutsuz konuşmadı bu konuda ama sancın olursa hemen alırım demeyi de ihmal etmedi tabi 🤦🏻♀️😂 şu an 36 dayız bende çok merak ediyorum hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 😊
Asliecem1 Merhaba benim kızımda 34 haftalık döndü sürekli sol tarafına yat dedi doktor dediği gibi sürekli sola yattım çok şükür dönmüş 🙂
gokcekale Busraaa16 Kesinlik öyle en sağlıklı şekilde doğsunlar da gerisi önemli değil 😊 Sezaryen korkutuyor beni sadece fikre alışmam gerekiyor sanırım
Busraaa16 gokcekale ben de sezaryen hiç düşünmemiştim hep normale alıştırmaya çalışmıştım kendimi ama şimdi bir ihtimal gibi doğunca normalden korkmaya başladım bir anda 😂