Canimkizim2019 ilk doğumum, açilmaya doğumdan hemen önce bakıyormuş, nst de sancim çikmiyor, kendi sancım da olmadiğindan, doğum belirtiler olmadiğindan bakmadi, kendi sancin olursa destekleyici olarak suni verebiliriz dedi Normal doğum için, ama sancin olmazsa direkt suniyle başlatmam dedi.