Bugün Normalde 17+6 , doktora göre 19+0 (yani 20. Haftaya girdik) olacak olan oğluşum dünden beri hareket etmeye başladı.onceden gaz diyordum ama 2 gündür gaz değil.sabah sporu yaptı az önce.maşallah oğluşuma..göbeğimin altından birşeyler inip çıkıyor..Sizdede aynı oluyor mu?