Safisss Fv3 Bende peynirciden çiğ süt alıp 15 dkka kaynatıp mayalıyorum.. Hem tadı daha güzel hemde daha sağlıklı geliyor bna.
pitircikannesi1 Fv3 kendim kaynatıp mayaliyorum. Cokta sağlıklı . Doktorlar her zaman ev yapımı önerir hazirdan ziyade cnm. Ama sütü de güvendiğin bir yerden almak gerekir tabi ki.
Seyma2861 Fv3 ben bildiğim birinden alıyorum kendim kaynatıp mayalıyorum sütünü kullanıyorum. Sadece o yoğurdu yiyorum. Faydalı olan yoğurt ev yoğurdu. Ama bildiğiniz bir yer değilse emin değilseniz riske de atmayın derim
pitircikannesi1 Beyzan aynen cnm bende direk köyden sağılmış sıcak süt alıyorum öyle mayalayip tüketiyorum.
Burcinisp88 Fv3 çiğ sütten yapıyorum yoğurdu. Diğer kimyasal lapaları yiyeceğimize. İçinize sinmiyorsa 20 dk kaynatanlar var. Zaman tutun sizde. 😊
ysfali06 Fv3 doktor özellikle kendin kur öyle ye demişti. Ben zaten hazır yoğurt yiyemem hiç yıllardır ev yoğurdu yeriz. Çiğ süt alıp kaynatıp mayalıyorum.