Selmaguney Kızlar nasıl geçiyor günleriniz ben artık bulantı kusmadan duramıyorum ya önerisi olan var mı
SeymaBrt Selmaguney Ben de 10+6yım. Bir sabah çok bulantı bir sabah hiç yok. Bazen de kasıklarım ağrıyor. Sizde de var mı?
Asel05 Selmaguney benimde öyle 9+5 verilen bulanti ilacını bile yutamiyorum cok asiri kusma varsa hastaneye git serum veriyorlar susuz kalmak bebek icin sikinti su icmeni engelliyirsa kusma hekim desteği almani oneririm
Birtane2307 Selmaguney bende hic bulanti yok cok sukur başlarda birkac gun cektm ama doktor prilam verdi kendime geldim iki gundur de almiyorum bakalim ins gecmistir 3.ayda geciyo cogu insanin ins sizinde gecer ❤
Nura6 Selmaguney sabah akşam kusuyordum fakat 12 haftamda azaldı 13 haftamda tamamen geçti normalde reflüm var
Selmaguney SeymaBrt ilk başlarda çok ağrım vardı kasıklarım da ama şuan yok canım normal zaten bu dönemlerde kasık ağrıları
Selmaguney Asel05 evet canım doktorum da haftanın 3 günü serum taktırıyo evde nerdeyse susuz kalmamam için su bile zor içiyorum zaten midem bulanıyo
Selmaguney Birtane2307 bende prilam kullanıyorum sabah 2 akşam 2 tane ama bana mısın demiyo inşallah benim de geçer 3. Ayda😔
Birtane2307 Selmaguney ben sadece gece uyumadan bir tane atiyom cok ise yariyor her bunye farklidir Allah yardimciniz olsn gecer bu gunlerde onemli olan saglikla bebisimize kavusmak😍
Selmaguney Nura6 ay bende de reflü var bu aralar iyice azıttı reflüm de inşallah benim de geçer 12. haftalarda
Miray0 Benim kalçamın üstü çok ağrıyor 😣 ilk doğumumdan sonra olmuştu şimdide tetikledi mi acaba çok fenayım onun dışında iştahsızım
Nura6 Selmaguney inşallah seninde geçer 🙏 aç kalmamaya çalış az ve sık ye kuru gıdalar tüketmeye çalış galeta gibi midedeki fazla asiti emiyor :)
arife_shn Selmaguney şimdiye kadar hiç bir şekilde ne bulantım oldu ne de ağrım. Hamileliğim çok iyi geçiyo çok şanslıyım inşallah sizlerde bi an önce rahata kavuşursunuz 😊
Whiteswan Selmaguney bende 10+5 3 gun onceye kadar. Cok kusuyordum 3 gundur hic kusmadim birden kesildi şoktayım onun disinda genelde yatarak yorgun hisediyorum cok birde bas agrisi cekerek