39 yaşındayım çocuk yapmaya karar verince genel bir kontrol için doktora gittim, öncesinde hep korunuyorduk hiç denemedik. AMH değerim 0,35 çıktı, tüplerimde de toplamda 3 tane yumurta görünüyordu. Doktor çok olumlu konuşmadı, olmaz diye birşey yok ama değerlerin ve yaşın itibariyle çok uzatma 3-4 ay dene olmazsa gel tüp bebek için konuşalım dedi. Bizi maddi manevi aşağı çekicek bir tüp bebek süreci yaşamak istemiyorduk eşimle açıkçası. Olursa olur olmazsa olmaz, hayatımıza devam ederiz kafasındaydık. Korunmayı bırakıp denediğimiz ilk ay hamile kaldım, genel muayeneden 1 ay sonra doktora gittim gebelik takibi için. Doktorun şaşkın yüz ifadesi hala gözümün önünde ufak bir şok yaşadı. Survivor bebek diyor. Şu an 16 haftalığız kızım olacak gayet rahat bir hamilelik geçiriyorum. Zor ama rahat olun takmayın kafanıza kısmetse olur.