Merhaba kızlar, 32.Haftadan beri doğum sancılarım vardı. Şuan 37. Haftadayım kasılmalarım şiddetlendiği için Nst de cuma sezeryan doğumum var 37+6 bebeğim 3.100 kg şuan. Doktorum gelişimi güzel bir sıkıntı yok dese de içim nedense rahat etmiyor. Ciğer geliştirici de yapalım demedi. Korkuyorum yine de 😥😥