Merhaba kızlar,
2-3 hafta evvel 50gr yükleme yaptırdım
Açlık 85
50gr yükleme 1 saat sonrası 144 çıktı (sınır 140)
Sağlık ocağındaki hemşirem 100gr yükleme yaptırma gerek yok dedi
Doktorumda 100 gr yükleme yaptır dedi bende bu kafa karışıklığıyla oldum 29+5 ve bugün yaptırıcam normalde 100gr yükleme ama kafama dank etti ben 28. Haftayı geçtim sorun olur mu?