Tugceery Hanımlar doğuma 48 günüm kalmışken sizler den korse önerisi istiyorum hangi sayfalar dan yada mağazalar dan aldınız kullananlar olduysa eğer memnun kaldınız mı ? Birde doğumdan cikinca genelde kilom hep ya 65 ya 67 oluyor sizce hangi beden korse uygundur
Esmanur_97 Tugceery doğuma 16 gün kaldı bende bekliyim şurada 😊 owli markasını çok duydum ben şimdilik onda karar kaldım üzerinde beden skalası var 😊
Asyaerciyes Tugceery LCWaikiki de gördüm güzel de duruyor oradan almayı düşünüyorum 110 tl di Sanırım
Sineemm Tugceery kancalı falan almamalisin bence cunku eğilip kalkarken batma ihtimali olabilir kancasiz düz korseler var iç camasircilarda doğum yapcam ona göre derseniz veriyorlar hemen benim ikinci doğumum olacak yine onlardan kullanıyorum üstten alttan giymeli hani bu bimlere gelen inceltici korseler oluyor ya onlara benziyor ☺️
Tugceery Esmanur_97 ilk dogumumda sıradan bi marka almistim hic bir ise yaramadi ayni sekilde kaldı göbek bunda daha arastirmaci davranacagim
Tugceery Deletedmom27 pentiden memnun kalanlarida duymus tum korseden ziyade gercekten ic camasirda da cok iyi bir marka tesekkur ederim🥰
Deletedmom27 Tugceery rica ederim❤️Evet emzirme atleti ile sütyeni çok iyi 3 er tane aldım onlardan da,yaza denk gelmişti benim hala onları kullanıyorum çok rahatlar🙈..ne sıkıyor seni ne de sarkma yapıyo ..biraz pahalı ama hakkını veriyo👍🏻
morusevenanne Tugceery yok siteden aldım https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/3538380/618866
123aysenur Bende yamuno almayı düşünüyorum zıbın korse birde termal tayt olanı sezeryan olmuycaklar balenli olanı düşünebilir
G92 Owlide 36 haftadan sonra karın çevrenizi ölçün, sonuçtan 8-12 cm eksiği doğum sonrası bedeninizi gösterecek yazılıyordu, xs/s- 61-90 cm ( karın çevre) İlk doğumumda da ezcaneden xs almıştım normal korseden