Heln Son 10 günümüz kaldı cok heycanliyiz ve korkuyoruz sezeryanla belden doğumumuz sizinkiler nasıl acaba 🤗
Esmanur_97 Heln son 16 bizimde çarşamba günü çatı muayenemiz var o zaman belli olcak doğum şeklimiz heyacan korku bir arada ilk gebeliğim 🥰😊
tnc35 Heln 37+4 normal istiyorum ama hayırlısı bakalım 😊 Pek bı ağrım olmuyordu ama bugun hafif hafif başladı adet ağrısı gibi bir de aşağıya baskılar hayır olsun bakalım 😀
Heln alenrenas1 alenrenas1 allah hayırlısıyla kurtarsın inşallah bizde bu hafta değil haftaya perşembe 🥰
minnie123 Heln 37+2 olduk hayırlısıyla gelsin bebişlerimiz Rabbim tüm doğum yapacaklara kolaylık versin
Kubra8989 Heln 37+5 olduk sezryan günümüz çarşamba günü belli olacak 2.dogumum olacagı halde bir korku oluştu bu sefer ilki zor geçmişti ondan sanırım sağlıkla Alalım kucağımıza bebişlerimizi
Aloneanqel Heln son 18 bizim de Allahım nasip ederse 🙏🏻😊 perşembe günü çatı muayenemiz var doğum şeklimiz o zaman belli olacak inşallah 🤗 şeker olduğundan dolayı 39 hafta son dedi doktorumuz bekliyoruz hayırlısı ile 🙂
Reyyhan Heln benimde son 9. 27 ocakk da 38+3 de nasipse doguruyorum seserywnla coo heycanlym bir de geride 1 bucuk yasinda kizimi birakicm