MucizeBirKalp Bugün ablam söyledi, ilk çocuğunda 4 cm açıklıkla doğuma alınmış ve suni sancı vermişler , nişan, su gelmeden kontrole gidiyorum diye otobüsle gitmiş , eşiyle buluşarak ne valizi yanında ne haberi var doğum başlayacağından 😬😃
İkinci de sancısı olmuş biraz, nişan gelmemiş suyu gelmiş. İkisinde de epidural anesteziyle normal doğum yapmış. ♥️