Kbrkksl ben 2,5 ay önce yaptım canım. Çok rahat gecti doğumum. Odalar kocaman ve çok rahat. Ameliyathane ekibi çok profesyonel ve çok yardımcı. Doğumumda başımda duran bi erkek hemşire vardı, bana moral veren. Yüzünü hiç bilmiyorum ama teskinleriyle,güldürmesiyle çok rahatlatmaya çalışmıştı. Dağıtılan yemekler çok lezzetli🤩 hemşiresinden odayı temizleyene kadar herkes çok ilgiliydi. Doğumdan sonra 2 gün de odaya başhekim ziyarete gelmişti iyi misin diye. Benden size eeen büyük tavsiye yoğun bakımı olmayan yerlerden uzak durun. Ne olacağını bilemezsiniz. Zamanında doğurursun ama yoğun bakıma alınması gerekir. Benim zaten erken doğumdu yoğun bakıma alındı ama buna çok dikkat edin. Ben zaten zamanında doğuruyorum demeyin. Yoğun bakım ekipman anlamında da çok donanımlı. Bir daha doğum yapsam kesinlikle reyap ta yaparım öyle söyliyim canım☺️ Aklına takılan baska birşey varsa sorabilirsin🌸