Esoo0698 merhaba, umarım daha iyisinizdir. Bu haftanın başında (35) vajina ve kasık ağrım oldu, herhangi bir sebebi yok. Durup dururken oldu. Doktoruma sordum, erken doğum belirtisi olabilir, bir süre ilişkiye girmeyin dedi. Sizin ilişki sonrası olduğu için en kısa zamanda doktorunuzla irtibata geçin, muhtemelen nst için çağırır. Bu süre zarfında da mümkün mertebe dinlenin, nefes egzersizi ile kasılmaları hafifletin. Allah bebeğinizi size bağışlasın. Sağlıkla zamanında gelsin inşâllah 🍀