Tugcetugce42 0310b benim de bebeğim saat 3-3.30 gibi uyanır karnını doyururum uykum bölünce de ben uyuyamam 😒sabaha kadar burdaym
Esmanur_97 0310b 37+5 oldum ağrılarım az az oluyor şükür fonlarımı değiltirdim gündüz bile olsa çektiğim anda karanlık oluyor her yer işe yarıyor tavsiye ederim 👍😊
Dnmzbrcu Dedim ki benim gibi vardır birileri 😂 hamileleiğimin en büyük yatırımı uyku oldu son zamanlarımız 2 saat anca uyuyabiliyorum 🙄