Bende de sürekli kasılma var dk tutmadım ama saat 5 buçuktan beri kasılıyor yavrum, sertleşiyor hareketleri çok sert, ama sancım yok gece 1 den beri de bel ağrım var değişik bir ağrı , sancım arada giriyor düzenli ve çok yüksek olmamakla birlikte bende ne yapacağımı şaşırdım bişeyler yedim acıktığımda da çok kasılır çünkü. geçmedi kasılmalar napsam bilemedim ilk doğumum olucak 😏