Hanımlar saçımı boyamak istiyorum doğal kimyasal olmayan güvendiğim kullandığım bi boya aldım.ama arkadaşımın kullandığı saçına zarar vermediği bi açıcı aldım daha önce açıcı kullanmadım. Şuan açıcıdan emin değilim sea color diye bi markanın. Bu konuyla alakalı bilgisi olan varmı. Bir kere boyucam ama gene de şüphe ettim açıcıdan.