Merhaba öncelikle Rabbim herkeze sağlıcakla bebeğini kucağına almayı nasip etsin.2.kez anne olacağımın heyecanıyla aranıza yeni katılmıştım ki 11.haftada bebeğimin kalp atışı durdu.Malasef kürtaj oldum.Cok üzgünüm tekrar aynı duyguları istiyorum.Kürtaj dan ne kadar sonra tekrar hamile kaldınız paylaşır mısınız