Merhaba. Ben 16 haftamı bitirmek üzereyim. Bebeğin kesesi bazen öğle sertleşiyorki (2.gebeliğim) oğlumda son aylarda hissettiğim gibi taş gibi oluyor bunun sebebi nedir 1 haftadır ara ara yaşıyorum. Ve sertleştiğini hissediyorum. Elimi koyduğumda da bariz hissediliyor. Bir kaç gün sonra randevum var. Ama yine de danışmak istedim.. 🤔