33+5 haftalik anneleer rahimde cok baski hissediyorum,normalmi?Sizde durumlar nasıl?
Naz22 33 hafta olduk bugün bendede durum aynı
Naz22 yok canım o bebek kanala donmeye calışıyomuş baskı ondan ya donuyo ya döndü
İkinci gebeliğim benim,sizinki?
Naz22 Benimde canım ikinci
Gecen hafta kontrolde dönmüş dedi doktorum
Naz22 benim bildiğim bebek büyüdüğü için olabilir mi
izmirsibel İnsallah o yüzdendir,zamanında gelsinde
Naz22 rahimde kasılman ve akıntın çok var ise mutlaka doktora görünmem lazım