MucizeBirKalp şuan resmen aynı şeyleri yaşıyoruz ya günümüz, doktorun normal yapmak istemesi hepsi aynı benim geçen hafta 3 cm açılma vardı hala öyle ama bir hafta da hiç değişmemiş ve doktor inatla normal yap kendi sancınla diyor Allah’tan bebeğim iri değil 😂 ama boşver yapabildiğin takdirde normal daha iii tabi inşallah bi an önce kurtulursun ya Allah’ım kolaylık versin 🙏😂