Merhaba kızlar iyi gecele öncelikle 7 aylık bir oğlum var, rabbim sizlerede bir an önce kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah herneyse konuya gireceğim bu bebeğim tüp bebek ile oldu çikolata kisti ameliyatı olduktan sonra doktorum tüplerimin tıkalı olduğunu normal yolla hamile kalamayacağımı söyledi çok geç kalmadan tüp bebeğe başlamamızı söyledi bizde iyi bir tüp bebek doktoru araştırdık hsg çektirirken iki tüpümün açık olduğunu ama sol tüpte şişlik olduğunu söyledi eğer bu bebek tutarsa normal yolla çocuğun olur artık senin ama ben senin yerinde olsam acele ederdim bundan sonra tekrar çocuk istiyorsan çünkü tüplerin şişmiş durumda bir kaç seneye kapanabilir ve çocuk istediğinde tekrar bu zorlukları yaşayabilirsin dedi, ikinci çocuğu evladıma tabiki kardeş istiyorum ama doğru zaman ne zaman hiç bilmiyorum ikisine yetebilecek miyim ? Bakabilecek miyim, bilmiyorum korkularım var ve artı sağlık olarak çikolata kisti gibi bir problemim var Allah biliyor neler çektim neler ne sancılar ne ilaçlar kullandım çabuk büyüyen bir kist hamile kalırken bile 4 cm büyümüştü bile oda çocuk olmasını engellemişti zaten tekrar büyük bir boyuta gelirse, ameliyat olmak zorunda kalacağım tabi ki çünkü ağrısı inanılmaz birşey sizce ikinci çocuğu ne zaman planlamalıyım siz olsaydınız bu durumda ne yapardınız ? Fikir almak için yazdım çok teşekkür ederim şimdiden