Ksnsjdj Bildiğim kadarıyla bu haftalar 750-800 ml amniyon sıvısı oluyor ve idrar gibi tutabileceğimiz bir şey değil, rengi ilk başta su gibi şeffaf, gebeliğin sonlarına doğru sarı, bulanık ve içinde vernix denen parçacıklar olabiliyormuş. Siz tutabildiniz mi, ya da 800 ml kadar çok mu geldi. Riskli haftalardasınız doktora gitmenizi öneririm. Allah’a emanet olun, sağlıkla bebeğinize kavuşun inşallah 🤲🏻🧿♥️