Lal2 Kızlar sizin doğum tarihiniz ve eşinizin doğum tarihi en son adet olduğunuz tarih ve 1 adet ultrason resminizi atıyorsunuz ben bakıyorum baktırmak isteyenlere yardımcı olurum 🥰🌸
Birgul Yeni1anne Resim yüklemeyi bilmeyen annelerimiz için 🤗👇 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme
_Elifffffff_ Ben 16.11.1997 Eşim 12.07.1989 sat 5.11.2020 ultrason 7. Haftadaki var oda şimdi telefondan silinmiş malesef isterseniz yarın atarim🙋♀️
Ftma1aa Yeni1anne gogleden IMG yükle yazıp o linke tıkla zaten fotoğraf yükle yazıyor ordan fotoyu yükle sağ üstte üç nokta var onu tıkla bağlantıyı kopyalayıp buraya yapıştır
26Merve Lal2 benim 24 Mayıs 1994 Eşim 15 Eylül 1991en son adet 26 Eylül olarak ayarladı Dr 🤗Merakla bekliyorum
Ftma1aa Lal2 doktor kız dedi ama net bakmadi sanırım tekrar gidicem bende erkek hissediyorum bakalım netlesince yazarım
Fatosef Lal2 😊 sağol canım çok teşekkür ederim doktor da önce kıza benziyor dedi sonra büyük ihtimal erkek dedi ama hala muallakta merakla bekliyorum 🤲
Lal2 Fatosef ben kız olarak gördüm kuzum güzel haberlerini bekliyorum hepsi evlat hayırlısı olsun inşallah sağlıklı olsun 😇