13 haftalık hamilelikte ağrının hiç olmaması mı normal yoksa ara sıra olması mı normal
aysenur1010 her ikisi de normal. Her gebelik birbirinden farklı . ☺️
Gizemkurt35 insan ister istemez merak ediyor hangisi normal diye 😂