Aknhlal59 uçağa binmek için rapor gerekli. 28. Haftadan sonra mutlaka rapor almalısınız . Aldığınız rapor 1 hafta geçerli oluyor. Aldığınız raporun üstünde ucaga bineceginiz tarih, kac haftalık gebe olduğunuz mutlaka yazmalı. Raporu gösterdiğinizde hava alaninda xray cihazlarindan gecmiyor, ucaga binmek icin sira veklemiyorsunuz. Ben de 33. Haftada yolculuk yaptım guzel bi ayrıcalık oluyor 😊 iyi yolculuklar şimdiden