Ces Gizemkurt35 pozisyon iyiyse olabilir tabiki ben iki oğlumu da 11. Haftada ögrendim tabi doktor tecrübesi de önemli 🌺
ratatosk Gizemkurt35 Dr unuzun tecrübesi önemli bir de bebeğin pozisyonu uygunsa görülebilir. 12+6 da ikili tarama için gittiğimde öğrendim cinsiyetleri
Busbushatun Gizemkurt35 uyanıksa ve doktorun deneyımlıyse cıhazıda guvenılırse allem eder kallem eder soyleer kız erkek frk etmıyo ben 11 de ogrenmıstım
Gizemkurt35 Ces yaaa çok iyi. İnsalalh iyi durur. Cikolata yiyip gir diyorlar ultrasona oyle yapmayı düşünüyorum 😅
Ces Gizemkurt35 evet evet cıkolata ye bi tane :) gönlünden ne geçerse o olsun anneler hisseder ama ikisini de hissettim
Gizemkurt35 Ces hep kız hissediyorum ama tabiki en büyük duam sağlıklı olması ☺️ İlk bebeğim . cinsiyeti ne olursa olsun hiç üzülmem ☺️
Ces Gizemkurt35 kız çocuklarını çok seviyorum tatlışkolar ya :) gerçekten cinsiyet önemli değil allah sağlık versin neler var hayırlısı inşallah 🙏
ratatosk Gizemkurt35 ikisinden de birer tane var 🙈🙈 muayeneden yarım saat önce muz ve çikolata yiyin biraz da idrara sıkışık olun o zaman baya hareket ediyor bebe
Babygirlmother @Gizemkurt35 duruşuna bağlı ben kızımı 12.hafta da öğrenmiştim %80 demişti öyle de oldu 😊
Gizemkurt35 Babygirlmother allahim insallah bizimde belli olur ya🥲 çok merak ediyor insan . Bilmek istiyor 🥲
Gizemkurt35 ratatosk tamam kesinlikle her dediğinizi uygulucam zaten bizimki çok hareketli diyor doktor 😅 eli bacağı durmuyor hiç . İnsallah uyku saatine fln denk gelmez. 😅 aşırı heycanliyim uyuyamıyorum
Babygirlmother @Gizemkurt35 aynen. Bilmiyorken farklı oluyor ama bilince hayallerinde ona göre değişiyor. Allah gönlünüze göre sağlıkla versin inşallah 😊