Merhaba kızlar 2 ay regl olmadım doktora gittim pko olduğumu öğrendim 7 ay diane 35 kullandım hormonlarım düzeldi bıraktırdı doktor 7 ay düzenli regl oldum hapla ama bıraktım yine bu ay 33 gün oldu yine regl olamadım acaba hapı yeni bıraktığım için mi yoksa hiç bir şeyin düzeldiği yok mu sizin hapı bıraktıktan sonra hemen düzenli olmuşmuydu regl döneminiz yoksa zaman mı gerekiyor teşekkürler şimdiden cevaplarınız için