Asenadgdvrn80 doktorum gerekli görse bağlardı. herhangi bir şikayetim yok, yaşadığım şeyler bu haftalar için ideal. bebek iyi, her şey yerinde. gerek görmedi ben de bir eksikliğini
hissetmedim şu an için. bu hafta bağlayacak sanırım, son kontrolde böyle konuştuk.