Seyda2434 hiç korkma canım, bende öyleydim.🤭sadece bi tık fazla kilo alabilirsin çünkğ ilk aylarda bebek kilo almıyor,ondan dolayı yediğin şeylerin sağlıklı olmasına dikkat et, elma tok tutuyor, tavsiye ederim.tam tahıllı ekmek de aynı şekilde. millet kusmaktan yiyemiyor bence böylesi daha iyi, benimde sürekli midem kazınıyordu, sofradan kalkmadan acıkıyordum, bi süre sonra azalıyor şimdi 30 haftalığım hala iştahım açık ama ilk zamanlardaki o his yok, toplamdada 12 kilo aldım ☺️