Kızlar 36+4um bu gece bebeğim hiç olmadığı kadar hareketliydi attırdı kendini sanki sağdan sola bidegisikti hareketleri bugüne kadar da dönmedi pozisyonu eminim 36. Haftada donmemisti yani sonra ayağa kalktım birden vajinamda acayip bı baskı hissettim 10 sn sonra geçti.Simdi de iğne batması gibi sancılar oluyor bebek dönmüş müdür ondan mıdır?Bı de bugün karda dışarda kaldım biraz üşüdü hep ayaklarım bacaklarım acaba usuttum de ondan mı oluyor?Yardımcı olabilecek var mı??Siz nasıl anladınız bebeğin döndüğünü??