Arkadaşlar aklıma bişey takıldı da yine ben soruyorum 🐣 3 hafta sonra araştırma hastanesinde detaylı usg var çok heyecanlıyım. Acaba özelde ki gibi fotoğraf verir mi , onun haricinde ben gittiğimde doktor kendisi bakıyor 10 dkya yakın süre sonra bana 1 dk gösteriyor ekranı en fazla . Ekran kendine dönük . Detaylıda da öyle mi ? Ekran kendisine mi dönük yoksa bende görebilir miyim bu Sefer farklı olarak . Hani illa özelden farkı olacaktır ama araştırma hastanelerde detaylıya giren anneler nasıldı bilgi verir misiniz kime benzediğini fakan görmek istiyorum ve inşallah güzel sonuçlar alırım hersey yolundadır 🌸 bir de aç tok karın farkesiyor mu