LamiyaCetinkaya Kızlar, doğurdum sonunda😍😍 şuan 2 saat oldu doğum yapalı o yüzden hikayeyi detaylı yazamıcam ama herşey yolunda mis gibi normal doğum oldu😍 oğlum 3280 gram 53 doğdu 🙏 3 gün burda kalacakmışız, eve gittikten sonra hikayemi yazacağım 😍
YagmurAnnesi LamiyaCetinkaya Allahım size bağışlasın ailesine ve vatana hayırlı evlat olsun inşallah darısı bekleyenlere 😍
Duygus123 LamiyaCetinkaya Gözünüz aydın❤️Allah analı babalı buyutmeyı nasip etsın insallah☺️Sağlıklı sıhhatlı uzun ömürlü hayırlı evlat olmayı nasip etsin Rabbim
_glc1991 LamiyaCetinkaya normal doğumda da 3gün tutuyorlar mı ben 1gün sonra gönderiyorlar sanıyorum 🤔
LamiyaCetinkaya YagmurAnnesi Çok teşekkür ederim canım, ben mezun oldum darısı bekleyenlerin başına 🙏
LamiyaCetinkaya Duygus123 Dualarınız için teşekkür ederim, herkese dua ettim ben de umarım en güzel şekilde bebeğinizi kucağınıza alırsınız 💛
Elif_18 _glc1991 ben de şaşırdım neden 3 gün acaba. Normal doğumda 1 gün sonra eve gönderiyorlar diye biliyordum.
ExpatMom LamiyaCetinkaya Daha dün gece konuşmuştuk doğmuyor diye 😊 Gözün aydın, sağlıkla büyüt inşallah. Darısı başıma 🙏