GulerDoganAslan Kızlar bugün bebeğim hiç oynamadı hiç hissetmedim daha 😔😔 normalde bu saate kadar 2 -3 defa pıt pıtları hissederdim ama sabahtan beri birşey yok. En son dün öğlen hissettim. Hiç ağrım kanamam vs yok. Sizce normalmi bu?
Denosko GulerDoganAslan benim bebeğim meyveyi cok seviyor ne zaman yesem coşuyor😄 sana da tavsiyem yediğin bir şeye tepki verdiyse daha önce onu ye, tatlı ye o zaman hareketlenir Allahın izniyle içini ferah tut şimdi o büyümekle uğraşıyor işi cok ondan sessizdir annesi 🤗
Perimasali89 GulerDoganAslan nerdeyse 24. Haftam bitecek aynı durumdayım bir gün hareketliyse bir gün sakin bugün daha hissetmedim bende hep endişeleniyorum inş sıkıntı yoktur
Nurem GulerDoganAslan aynı haftada bende aynı şeyi yaşadım canım hatta 3 gün hiç hissetmedim oturdum ağladım. Sonra annem hastaneye götürdü parmağını emiyordu 🙈 İçini rahatlatmak için hastaneye gidebilirsin ama içini ferah tut tam o haftalarda isteğe göre hareket ediyorlarmış normal yani herşey 😊
Saniss01 Aynı durum icindeydm dün hatta haftamızda aynı sizinle 🙂 tüm gün moralim bozuk durdum bu yüzden ama gece ufackta olsa bi hareketni hissedince icim rahatladı korkmayın sizde inşallah bi sıkıntı yoktur 🙏🏻
GulerDoganAslan Saniss01 sabahtan beri moralim çok bozuk ufacık oynasa rahat edicem. Acaba uyuyomu rahatsız kuzum diye rahatsız etmiyim diyorum ama ufacık bi oynasın yeter
Saniss01 GulerDoganAslan Hafif şekerli bişeyler ye canım sonrada sırt üstü uzan minik duramaz zaten hafifte olsa bi tepki verir mutlaka inşallah cnkü ben bu aralar sadece sırt üstü uzandıgımda bi 10-15 dk snra hissediyorm anca kendisini 😄 korkma sen icini ferah tutt
gokturksmom Ben de bu aralar hissedemiyorum tekmelerini korkuyorum ama her gün mutlaka bi geriniyo ya poposu ya kafası sağ tarafımdan bastırıyo onu hissedince korkum geçiyo
Saniss01 GulerDoganAslan gün icinde sen yoruluyosun oda yoruluyo icinde bu yüzden de yavaslar hareketleri bişey yoktr insallah üzülmeeee 🙏🏻
DuyguSerkan Kızlar size şu anda o kdar cok ozenıyorum ki bebegınızı hissediyorsunuz maşaallah Allah saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin ben henüz 14+4 merak içerisindeyim
GulerDoganAslan DuyguSerkan canım ben 21. haftamda hissetmeye başladım en yakın zamanda sende hissedersin inşallah
Saniss01 DuyguSerkan hahahha seninde hissetmen yakındır ben 17. Haftanın sonlarıydı galiba ilk hissettigim zaman 😄 cok tuhaf cok mükemmel bi hiss icim gıdıklanıyodu 😄 gülüyodum çevremdeki insanlarda bana bakıyodu nie gülüyom die 😂
Nurem DuyguSerkan canım öyle vakitler gelcek ki artık rahat dur da yavrum biraz uyuyayım diyeceksin 🤣 Dün geçen hiç durmadı birde can acıtmaya başladı ki sorma tabiki de herşeyden önce harika birşey en kısa zamanda hissedersin inşallah 😘