Arkadaşlar merhaba 🥰6+1 haftalığım. Keseyi gördük çok şükür. Haftaya kalp atışı ve bebisi göreceğiz kısmetse🙏bazen rahmimde baskı hissediyorum yani sizlama gibi aranızda yaşayan var mı. Bazen kasik bölgemde hiç bir belirti hissetmiyorum korkuyorum neden batma olmuyor diye. Aklim karmakarışık korku endişe sevinç hersey den biraz yaşıyorum 😪