Ayseepalaaaa Herkese merhaba adetim daha 23ünde ama yarın betama baktırcam düşük olsada çıkma ihtimali varmı belirtileriniz nelerdi?
Shn16 Ayseepalaaaa yumurtlama tarihine gore degisir canim, erken yumurtlama olmussa cikabilir, gec olmussa cikmaz. nacizene fikrim adete daha yakin yaptirsan daha net sonuc almis olursun 😊umarim hamilesindir 💛
benaslindayohum Ayseepalaaaa adet zamanini beklersen daha saglikli olur benm tek belirtim gogus hassasiyetiydi normalde adet zamnlarimda hic ağrımazdi 😁 tek şüphem oydu
Babygirlmother @Ayseepalaaaa bende adet günümden 5gün önce öğrenmiştim kan tahlilinde. Kasık ağrısı oluyor ama o da adet sancısı gibi yani adet olacağın zamanda öyle ağrıdığı için anlamak pek mümkün değil. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
Pammuk Happylif3 sizler hamilesiniz diye olmayan insanlara bu tarz davranmanız hoşmu. Bir yerden tutunmak güzel bir cevap bekliyor belliki okuyup geçin yazmak kalp kırmak zorunda değilsiniz. İnsanlar neler yaşadığını ne yollarsan geçtiğini bilmeden dalga geçer gibi konuşmayın ayıp.
sue92 Çıkmayabilir henüz. Birkaç güne daha iyi ve net sonuç olur. Ben adete 3 gün kala evde test yaptığımda çoook silik çizgi çıkmıştı. Betaya baktırmadım bile🤷🏻♀️
Ayseepalaaaa Cevaplarınız için çok teşekkür ederiim🙏🏼 Adet sancısı gibi geliyordu arada ve batmalarım oluyordu, göğüs ucu koyulaşması damarların belirginleşmesi falan oldu. Şimdi test yaptırmaya gidiyorum dualarını bekliyorum 🙏🏼♥️
EsrSvm sibelbulut Benimde 25 :) Belirti var mı peki canım.Bir ara rahmimde batma oldu.Birde göğüslerim adet dönemine göre daha şiş sanki ama adet belirtisimi anlayamıyorum.
sibelbulut EsrSvm bende hiç belirti yok geçen ay çok karnım ağrıyordu 10 gün önceden başlamıştı ama bu ay hiç ağrıda yok
Yenigelin234 Canim ben adet olmam gereken günde yaptirmama rağmen çok düşük degerle çıktı yinede bekle derim :)