Ben iki tane az parçalı hastane çıkışı aldım,onlar baya minnak. 0-3ay genelde pijama ve tulum tarzı uzun kollu aldım kısa kollu olarak da çıtçıtlı badi aldım altına pijama giydirilir diye düşündüm. 3-6 ay kısa kollular gündüz giyilecek tişört şort güzel takımlar, uzun kolluları tulum şeklinde aldım.